Hollanda Konsolosluğu Ankara

Hollanda Konsolosluğu Ankara adresi Hilal, Hollanda Caddesi Numara 5, 06550 Çankaya olarak belirlenmiştir. Bu adres üzerinden konsolosluğa ulaşarak tüm vatandaşlık işlemleri tamamlanabilir. Hollanda’da gereksinim duyulan tüm işlemlere konsolosluk üzerinden erişim hakkı vardır. Hollanda vatandaşlarının resmi prosedürler bağlamında sorun yaşamamaları için tüm önlemler alınmış ve süreç geliştirilmiştir.

Hollanda Konsolosluğu işlemlerini tamamlarken bireysel olarak işlem gerçekleştirmek istemezseniz direkt olarak firmamız ile iletişim kurabilirsiniz. Firmamız uzman kadrosu ile sürece dair gerekli olan tüm bilgilendirmeleri eksiksiz sunacaktır.

Hollanda Konsolosluğu İstanbul

Hollanda Konsolosluğu İstanbul temsilciliğinin adresi ise Tomtom, İstiklal Caddesi No:197 olarak belirtilmiştir. Hem Ankara hem de İstanbul’da aynı işlem adımlarını tamamlama hakkınız vardır. Pasaport işlemleri de dahil olmak üzere başvurularınızı tamamlayabilirsiniz. pasaport işlem akışına dair sorun yaşanmaması için tüm gerekli olan belgeler online olarak da yüklenmiştir. Bu belgeler aracılığı ile başvuru adımları sorunsuz tamamlanacaktır. Pandemi koşulları sebebi ile online olarak gerçekleştirilebilecek olan işlemlerin dijital sistemde tamamlanması talep edilmektedir. Bu şekilde kapalı ortamlarda kalabalık grupların oluşması da engellenmiştir.

Hollanda Konsolosluğu İletişim

Hollanda Konsolosluğu iletişim bilgileri (0212) 393 21 21 dir. Bu telefon numarası sadece mesai saatlerinde tarafınıza aktif olarak hizmet verecektir. Telefon numarası üzerinden randevu almanın yanı sıra gerekli belgelere dair bilgi de alabilirsiniz. Ayrıca randevunuzda bir değişim yapmak istediğiniz zaman da telefon numarası ile durumu iletebilirsiniz. Hollanda Konsolosluğu mail adresini de kullanabilirsiniz. Mail adresine göndermiş olduğunuz iletiler ilk mesai saatinde kapsamlı şekilde incelenecek ve tarafınıza bilgilendirme sunulacaktır.

Hollanda Konsolosluğu Randevu

Hollanda Konsolosluğu randevu sistemi telefon numarası ve dijital ara yüz üzerinden hizmet vermektedir. Kalabalık grupların oluşmasını engellemek ve yoğunluk sebebi ile işlemlerde bir aksama meydana gelmesinin önüne geçebilmek için kişilerin randevulu sisteme ayak uydurması gerekir. Randevusuz şekilde geldiğiniz zaman işlem akışına dair sorunlar meydana gelebilir. Randevu öncesinde kişilerin işlemlerinde gereksinim duyacakları belgelere dair de bilgilendirme sunulur ve işlemin daha sorunsuz tamamlanması mümkün kılınır. Belgelerin derlenmesi konusunda firmamızdan destek alabilirsiniz, işlem akışı bu şekilde daha kolay bir hal alır.

Menü
Acil Vize